tirsdag den 25. oktober 2011

Med på bølgen....

Nu har jeg jo i et god stykke tid fulgt med på blogs rundt omkring på nettet, både mad inspiration og kreativ inspiration, og syntes nu at det var min tur til også at prøve at blogge lidt.
Maja er mit navn, er 23 år og studerende. Bor "stadig" hjemme hos mine forældre sammen med min hund Tia som er en dejlig samojedespids på 4 år. Så tænker nogle måske lidt, "bor hjemme hos forældre?" Ja, det gør jeg, og her har jeg det nu faktisk ret godt indtil videre, men det er selvfølgelig ikke her jeg skal bo altid, engang skal man nu flytte hjemmefra, men det giver mig faktisk mulighed for at dyrke mine fritidsintresser ret meget og det er jeg nu ret glad for. 




                                        


                                             Min skønne Tia!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar